اولین عروسک های پلاستیکی در پایان قرن نوزدهم ساخته شدند و سلولوئید که مقرون به صرفه بود، تولید و پردازش آن آسان بود، شروع به جایگزینی مواد سنتی کرد و این ترکیب در اواسط دهه 1950 با توسعه پلاستیک های جدید از بین خواهد رفت و عروسک روسی 25 سانتی جایگزین آنها خواهند شد.

این دوره مدرن از عروسک ها در مجموعه NMNM با مجموعه ای متشکل از 200 مورد نشان داده شده است و تولید این مجموعه بیش از یک قرن را در بر می گیرد.

این از مدل ها و تولید کنندگان مختلف تشکیل شده است: عروسک های جهانی، حمام ها، مانکن ها و تولید شده توسط Sociétés Nobel de France، Alexander Doll Compagny، Wernicke، Gégé، Clodrey، Bella، Croly Doll، Mattel…

مجموعه عروسک‌های پلاستیکی و الاستومری در پشت منحصربه‌فرد بودن مواد ظاهری آن، دارای خانواده‌ها و جنبه‌های مختلفی هستند: سلولز، پلی آمید، پلی استایرن، پلی وینیل کلراید، پلی استر، لاستیک طبیعی یا مصنوعی و به شکل صفحه، فوم یا فیلم، شفاف یا مات، براق یا مات، سخت یا نرم.

عروسک روسی 25 سانتی

این ترکیبات تحت تأثیر نور، گرما یا رطوبت به طور متفاوتی تجزیه می شوند و بنابراین ضروری است که بتوانیم آنها را به طور دقیق شناسایی کنیم تا بتوانیم رویکردی موثر برای حفظ داشته باشیم.

وقتی صحبت از نوزادان به میان می‌آید، مردم دوست دارند انواع مختلف عروسک‌ها را به خصوص به بچه‌های دختر بین ۲ تا ۵ سال هدیه دهند.

با این حال، تحقیقات نشان داده است که نوزادان 4 تا 5 ساله بازی با عروسک ها را ترجیح می دهند.

بچه ها هنگام بازی با عروسک ها می رقصند و اگر به روندها نگاه کنید، متوجه خواهید شد که کشورهای زیر بیشتر درگیر هستند یا والدین و مادران مشتاق خرید عروسک هستند.

این کشورها نسبت تولید و خرید عروسک و اسباب بازی بالایی دارند: انگلستان، ایرلند، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و نیوزلند.

در زیر چند نوع عروسک منحصر به فرد و فرهنگی آورده شده است.

1. عروسک های نگران
عروسک‌های نگران که به عروسک‌های دردسر نیز معروف هستند، آدم‌های کوچکی هستند که از سیم و پارچه‌های رنگارنگ پشمی یا پارچه‌ای ساخته شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *