کیف مکرومه مدل صدفی که د ر صحنه جرم به جا مانده است راز یک قتل مخوف را برملا کرده است

در این مقاله توضیحاتی درباره نحوه تمیز کردن کیف مکرومه مدل صدفی  ارائه خواهیم داد، پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اگر کیف مکرومه شما شروع به پوشیدن کمی بدتر کرده است ناامید نشوید، تمیز کردن آن و بازگرداندن آن به شکوه قبلی آسان است.

تنها چیزی که نیاز دارید کمی گریس آرنج و مواد تمیزکننده مناسب است، در اینجا نحوه تمیز کردن کیف مکرومه تنها در چند مرحله ساده آورده شده است.

ابتدا کیف خود را با جاروبرقی بکشید تا هرگونه کثیفی یا زباله پاک شود، اگر لکه های سرسختی وجود دارد قبل از جاروبرقی آنها را با یک لکه بردار از قبل درمان کنید. سپس یک سینک یا سطل را با آب گرم پر کنید و یک ماده شوینده ملایم به آن اضافه کنید.

در مرحله بعدی کیف خود را به آرامی با یک برس یا پارچه نرم بشویید و مراقب باشید که پارچه بیش از حد خیس نشود، هنگامی که کیف شما تمیز شد آن را به طور کامل با آب تمیز بشویید تا باقی مانده صابون پاک شود، قبل از استفاده مجدد، اجازه دهید کاملاً در هوا خشک شود.

فقط با کمی تلاش می توانید کیف مکرومه خود را برای سال های آینده مانند نو نگه دارید.

اطمینان حاصل کنید که از یک برس نرم برای حذف ذرات گرد و غباری که ممکن است روی سطح مکرومه شما جمع شده باشد استفاده کنید.

با استفاده از مواد شوینده ملایم در ماشین لباسشویی در یک چرخه ظریف، از سالم بودن وسایلتان مطمئن شوید، شستن ملایم مکرومه با دست پس از استفاده بهترین راه برای حفظ ظاهر جدید آن است، برای تمیز کردن از آب ولرم و محصولات پاک کننده ملایم استفاده کنید.

کیف مکرومه ممکن است کثیف شود، اگر به طور مرتب آن را تمیز نکنید خاک و گرد و غبار می تواند جمع شود و حذف آن را دشوار کند.

شما می توانید ماکرامه را سفید کنید اما توصیه نمی شود زیرا می تواند به مواد آسیب برساند. اگر می خواهید کیف مکرومه خود را سفید کنید حتما از سفید کننده ملایم استفاده کنید و ابتدا یک تست پچ انجام دهید تا مطمئن شوید که به مواد آسیب نمی رساند.

کیف مکرومه را می توان با خیساندن آن در آب و صابون با آب و صابون شست، یعنی می توانید لکه های طناب را با سفید کننده روشن یا پاک کنید اما به خاطر داشته باشید که تجهیزات آلوده باید طبق دستورالعمل های تمیز کردن تمیز شوند.