ملحفه یکبار مصرف ارومیه

ملحفه های یکبار مصرف بی اختیاری یا ورقه های زیر پد یکبار مصرف به کسانی که از بی اختیاری رنج می برند کمک می کند تا از عواقب ناخوشایند حوادث غیرارادی شبانه جلوگیری کنند و این ملحفه یکبار مصرف ارومیه بسیار جذبی محصول انتخابی برای بسیاری است که نیازهای خانه های مراقبت، صنعت پزشکی و خریداران خصوصی را برآورده می کند

ملحفه‌های بی‌اختیاری قابل شستشو یا پدهای تخت قابل استفاده مجدد به دلیل مزایای اقتصادی و زیست‌محیطی که دارند به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و این ملحفه‌های بی‌اختیاری که به عنوان جایگزین «سبز» برای پدهای یکبار مصرف نامیده می‌شوند و می‌توانند چندین بار شسته شوند و شب به شب محافظت بیشتری در طول شب ارائه دهند.

ملحفه یکبار مصرف ارومیه

صرفه جویی در هزینه: از آنجایی که پدهای تخت قابل استفاده مجدد برای چندین بار شستشو طراحی شده اند، طول عمر محصول بیشتری دارند و در هزینه شما صرفه جویی می کنند!

استفاده از ملحفه های کاغذی به میلیاردها تن زباله که فقط در محل های دفن زباله نشسته است، کمک می کند و در مورد آن فکر کنید؛ هر بار که نیاز به تعویض روپوش ها، روکش های میز معاینه و روکش های محافظ داشته باشید، در نهایت برای سال های آینده در محل تخلیه پوسیده می شوند.

در گذشته بیشتر بیمارستان ها از کتانی یکبار مصرف برای تخت بیماران خود استفاده می کردند و با این حال، بیمارستان های بیشتری به جای استفاده از کتانی قابل استفاده مجدد روی می آورند و دلایل مختلفی برای این سوئیچ وجود دارد و اول اینکه کتانی قابل استفاده مجدد در دراز مدت مقرون به صرفه تر است.

دوم اینکه برای محیط زیست بهتر است و سوم، در واقع می تواند برای بیماران راحت تر و ملایم تر باشد و یکی از دلایل اصلی که بیمارستان ها به استفاده از کتانی قابل استفاده مجدد روی می آورند این است که مقرون به صرفه تر است.

کتانی یکبار مصرف فقط باید یک بار استفاده شود و سپس دور ریخته شود و این بدان معناست که بیمارستان ها مجبورند به طور منظم کتانی جدید بخرند و از سوی دیگر، کتانی قابل استفاده مجدد را می توان بارها و بارها استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *