چند نمونه چرم که واکس مناسب برای آن ها وجود دارد

چرم آنیلین

چرم آنیلین یک ماده با کیفیت است. آنیلین به سادگی به رنگ ها و واکس کاپشن چرم مورد استفاده در محصول نهایی پس از دباغی پوست اشاره دارد.

این یک روش درمانی منحصر به فرد است که روی پوست های ناپا خوب استفاده می شود. وایتکس برای خشکاندن درخت این فرآیند آن را از سایر انواع چرم متمایز می کند.

این شکل از چرم دارای سطحی دست نخورده است که رنگ طبیعی و نشانه های پوست را نشان می دهد که به آن چرم تمام دانه نیز می گویند. از آنجایی که چرم آنیلین را نمی توان تقلب کرد، فقط از صاف ترین پوست ها استفاده می شود.

چرم زین

چرم زینی یک ماده منحصر به فرد است که می تواند برای انواع اثاثه یا لوازم داخلی استفاده شود. وایتکس اسید است یا باز این چرم سنگین تر و ضخیم تر از اکثر چرم های روکش است.

اگرچه ضخامت آن می تواند برای دیگران ترسناک باشد، اما استفاده از آن را محدود نمی کند. برعکس، بسیار سازگار است. چرم زین معمولاً با تانن های گیاهی دباغی می شود و از پوست گاو تهیه می شود. بیشتر در سراجی استفاده می شود.

چرم نوبوک

نوبوک حس و سبکی شبیه به جیر دارد، اما دوام بیشتری دارد زیرا از دانه بالایی خز گرفته شده است. وام خود اشتغالی بانک کشاورزی ظاهر و ظاهر زیبایی دارد و برای طیف وسیعی از اقلام چرمی استفاده می شود.

برخی از بهترین کیفیت های موجود در انواع مختلف چرم را ترکیب می کند.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. قیمت ای سی یو پژو 405 دست دوم و استوک در تهران
  2. نماد کت سفید را بدانید
  3. تولید برق با استفاده از زغال سنگ
  4. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!