پیراهن مردانه رسمی که در میهمانی بر تن همه افراد بود

پیراهن مجلسی با جیب بهتر است یا بدون جیب؟ اگر اغلب پیراهن مردانه رسمی می پوشید، احتمالاً حداقل یک بار این سؤال را از خود پرسیده اید، به خصوص اگر پیراهنی مورد تمایل خود را داشته باشید که همواره پیراهن، لباس به راحتی در دسته بندی اصلی قرار می گیرد که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد و این لباسی است که می توان آن را در هر جایی بسته به مناسبت پوشید، خواه در محل کار باشد یا صرفاً یک غذای آرامش بخش با دوستان و همکاران.

در واقع، تمام سفارشی‌سازی‌ها مانند یقه، دکمه‌ها، سرآستین و جیب جلویی تعیین می‌کنند که پیراهن رسمی، نیمه رسمی، غیررسمی یا هوشمند است، به همین دلیل، انتخاب و سفارشی کردن مناسب‌ترین پیراهن مهم است.

پیراهن مردانه رسمی

جیب پیراهن جزییاتی است که اخیراً ظاهر شده است، مخصوصاً به منظور کنار آمدن با برخی نیازهای عملی یا کم رنگ کردن رسمی و حالا که جلیقه زیاد استفاده نمی شود، جیب روی پیراهن گاهی ضروری به نظر می رسد.

به عنوان مثال به این فکر کنید که باید وسایل کوچکی مانند کارت ویزیت، خودکار یا مداد، اسکناس را با خود نگه دارید که واضح است که اغراق نکنید و با حمل اجسام حجیم یا بیش از حد سنگین در جیب، فرم پیراهن را به خطر نیندازید.

بر این اساس، تعارض “با جیب / بدون جیب” را می توان با توجه به نیازهای شما، سلیقه شما و زمینه استفاده حل کرد و به عنوان مثال، اگر عادت به حمل برخی از وسایل در دست دارید، پیراهن جیب دار ممکن است راه حل عملی ایده آلی برای شما باشد.

اگر به دنبال لباسی برای پوشیدن در فضای رسمی تر هستید، به قوانین آداب معاشرت توجه کنید و مدلی از پیراهن بدون جیب را ترجیح دهید که در اینجا یک سری نکات آسان برای درک اینکه در چه مواقعی می توانید به جیب بروید و به جای آن کجا، باید با در نظر گرفتن آداب معاشرت آن را کنار بگذارید.