مایع دستشویی پمپی اوه که سردرد را از بین میبرد!

از زمانی که اولین تخته های صابون ظاهر شد، راه طولانی برای تولید مایع دستشویی پمپی اوه سپری شده است، و حتی بیشتر از زمانی که شستن لباس ها نشان دهنده کار سخت بدنی است.

شوینده های مبتنی بر چربی حیوانی از قرن 18 شناخته شده اند، در حالی که مواد شوینده مصنوعی حدود 70 سال پیش وارد بازار شدند. از آن روز به بعد، نوآوری های تازه زندگی ما را آسان تر می کند.

با افزودن آنزیم‌ها، ایده «لکه‌های سرسخت» به تدریج ناپدید شد، اما لکه‌های چربی و آب سخت همچنان باعث سردردهای زیادی می‌شد. و بعد مواد شوینده مایع آمد.

مایع

شوینده لباسشویی در دو نوع اساسی پودر و مایع تولید می شود.

در حالی که شوینده‌های پودری هنوز بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند، شوینده‌های مایع دارای مجموعه‌ای از مزایایی هستند که ارزش در نظر گرفتن دارد.

اصطلاح “شوینده مایع” مبهم است و به انواع مختلف محصولات تمیز کننده به شکل مایع اشاره دارد.

به غیر از مواد شوینده مایع لباسشویی، شامل مایع ظرفشویی، مایع صابون دست، طیف وسیعی از پاک کننده های خانگی مختلف و موارد دیگر می شود.

انواع شوینده های مایع و فرمول های مرتبط (مانند نرم کننده های پارچه، به عنوان مثال) را می توان در یک کارخانه تولید کرد.

با این حال، زمانی که برای تمیز کردن لکه های روغنی و/یا در مناطقی با آب سخت استفاده می شود بهترین عملکرد را دارد. همه چیز در مورد فرمول است – شوینده های مایع دارای توانایی بالاتری برای آزاد کردن و تجزیه چربی هستند و مواد تشکیل دهنده آنها در برابر مواد معدنی که معمولاً در آب سخت یافت می شوند انعطاف پذیر هستند.

علاوه بر این، شوینده های مایع برای شستن پارچه های رنگی مناسب تر هستند، زیرا بسیاری از فرمول ها رنگ را بهتر از شوینده های پودری حفظ می کنند.

ساده ترین توضیح در مورد فرآیند تولید مواد شوینده مایع این است که همه مواد مخلوط می شوند و سپس اگر خشک شوند، مایع می شوند. مورد دوم به یک حل کننده، محلولی متشکل از آب و مواد شیمیایی مختلف نیاز دارد.