ماشین اسباب بازی بزرگ دسته دار که باعث تحرک کودک معلول شد!

Go Baby Go برنامه‌ای در دانشگاه دلاور است که ماشین اسباب بازی بزرگ دسته دار را برای تفریح کودکان دارای معلولیت تطبیق می‌دهد.

سیستم مراقبت های بهداشتی کلمبیا در ارائه دستگاه های تحرک اولیه به این کودکان با چالش های زیادی مواجه است.

بنابراین، در اینجا هیچ برنامه اختصاصی مانند Go Baby Go وجود ندارد. در این مطالعه، ما بررسی کردیم که اجرای برنامه Go Baby Go در کشورمان چقدر امکان پذیر است.

اسباب بازی

تطبیق‌های الکترونیکی و صندلی‌ها با خودروها ساخته و شرح داده شد. ما سه شرکت‌کننده را از میان مجموعه‌ای از کودکان مبتلا به فلج مغزی، با توجه به مجموعه‌ای از معیارهای ورود و خروج انتخاب کردیم.

سپس، سطح رضایت آنها و والدینشان را از این تجربه از طریق مقیاس لیکرت اندازه گیری کردیم. همه والدین دیدن بچه‌هایشان را که سوار ماشین‌های مناسب شده بودند، «بسیار سرگرم‌کننده» توصیف کردند.

آنها همچنین گفتند که “بسیار مهم” است که این وسایل در نزدیکی آنها باشد تا فرزندانشان بتوانند در فعالیت های تفریحی شرکت کنند.

هدف از این مطالعه طراحی مجموعه ای از فعالیت های یادگیری «ماشین اسباب بازی» بر اساس آموزش STEM و بهبود مجموعه فعالیت STEM بود.

توسعه مجموعه ای از فعالیت های STEM با توجه به فرآیند مهندسی اجرا شد. از آزمایش و تئوری مرتبط مورد مطالعه، نتایج به صورت دستی برای آموزش و آموزش فعالیت دانش‌آموز بود.

نتایج تجزیه و تحلیل شاخص تطابق هدف نشان داد که بسته فعالیت یادگیری STEM از نظر محتوا، فعالیت های یادگیری صحیح و برای هدف مناسب است.

این فعالیت با استفاده از مدیریت یادگیری با دانش آموزان کلاس 5 و 6 در مدرسه نمونه CMRU مورد آزمایش قرار گرفت. این نشان داد که سطح رضایت دانشجویان از فرآیند STEM در سطح “خوب” بود.

دارای ارزش 4.11 + 0.71 است. فعالیت STEM به STEAM در حال بهبود بود. در آموزش معلمان ارائه شد و مشخص شد که سطح رضایت شرکت کنندگان از فرآیند STEAM در سطح “خوب” است.

ارزش آن 0.54 ± 3.98 است. شرکت کنندگان، 89.60٪ مطمئن بودند که هنرها می توانند با ریاضیات علوم یکپارچه باشند و از این فعالیت می توان برای بهبود مهارت های یادگیری قرن 21 استفاده کرد.