طرز تهیه کیک هویج و دارچین خوشمزه

هویج و هل ترکیب فوق العاده ای از طعم ها هستند. خود کیک به اندازه کافی مرطوب است، اما برای آن لمس خاص می توانید پنیر خامه ای دارچینی خوشمزه را اضافه کنید.

اگر می خواهید همه چیز را انجام دهید، می توانید هویج مینی را از مارزیپان با کمی رنگ خوراکی نارنجی و ریشه گلپر برای ساقه ها اموزش اسکاج جدید درست کنید.

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد/350 درجه فارنهایت/گاز علامت 4 گرم کنید. دو قالب کیک فنری 23 سانتیمتری (9 اینچی) را با پایه های قابل جدا شدن چرب کنید و پایه ها را با یک دیسک دایره ای کاغذ روغنی بپوشانید.

در یک کاسه بزرگ آرد، بی کربنات نوشابه، دارچین و هل را با یک قاشق چوبی با هم مخلوط کنید.
در یک همزن مستقل (یا در یک کاسه بزرگ با استفاده لباس مجلسی)، شکر و تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا پف کند و پف کند.

در حالی که همزن روشن است، روغن را به صورت یکنواخت داخل کاسه بریزید و مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شود، سپس عصاره وانیل را مخلوط کنید.
مواد خشک را داخل خمیر الک کرده و با کفگیر هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. هویج ریز رنده شده را اضافه کنید و تا زمانی که کاملاً جا بیفتد هم بزنید. خمیر را بین دو قالب کیک چینی تقسیم کنید و به مدت 30 دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد یا تا زمانی که سیخ داخل آن تمیز بیرون بیاید.
کیک ها را از فر خارج کنید و روی توری سیمی بگذارید تا خنک شوند. وقتی قالب ها به اندازه ای خنک شدند که بتوان آنها را لمس کرد، کیک ها را به آرامی رها کرده و آنها را روی توری سیمی برگردانید و پایه و کاغذ روغنی را بردارید.
اجازه دهید کاملا خنک شود گربه پرشین. اگر یکی از کیک ها بیشتر از دیگری بالا آمده است، به سادگی آن را با چاقوی نان بردارید تا سطح صافی برای کار داشته باشید.
فراستینگ را با هم زدن پنیر خامه ای، کره، پودر شکر و دارچین آماده کنید تا مخلوطی صاف و قابل پخش به دست آورید.
کیک را با پهن کردن یکی از لایه ها با نیمی از فراستینگ پنیر خامه ای جمع کنید. لایه دوم را روی آن قرار دهید و با باقی مانده فراستینگ پخش کنید. به هشت کیک هویج و دارچین با پف زیاد  برش بریزید و سرو کنید. کیک به مدت 3 تا 5 روز در یخچال نگهداری می شود.

 

  • منابع:
  1. Carrot and Cardamom Cake With Cinnamon Cream Cheese Frosting
  • تبلیغات:
  1. برای موفقیت در زندگی باید مسیر درستی را انتخاب کنید
  2. سیب سبز در زندگی روزانه چه جایگاهی دارد؟
  3. استفاده از چوب به عنوان مصالح ساختمانی
  4. 23 کتاب جامع که درباره ی افزایش ثروت و دارایی در آن نوشته شده است!