ساخت نوعی هودی که به کیسه خواب تبدیل می شود

بر اساس حقوق، نحوه پوشیدن هودی با لباس های خیابانی باید کیفیت (سنگین وزن، پنبه خالص حداقل است) و عملکرد را بر طراحی در اولویت قرار دهد. با وجود این، در میان محافل لباس خیابانی، لوگو همه چیز است.

قیمت هودی برند Palace برای اسکیت‌بردینگ برای کسانی که می‌خواهند آرام به نظر برسند عالی هستند، در حالی که بالاتر از زنجیره، مستقر در توکیو و شرکت فرقه نیویورکی را خواهید دید که هر دو ارائه می‌دهند. هودی‌های بزرگ لباس خیابانی با برچسب‌های قیمت کاملاً غیر خیابانی.

البته اگر بهترین ها را می خواهید، به دنبال کت بلند مردانه بروید. خط بافت معکوس، با لوگوی دست‌نویس کلاسیک خود، تقریباً 90 سال است که برای هودی‌ها مانند لباس جین Levi’s بوده است. متعاقباً، این شرکت آمریکایی الهام‌بخش بسیاری از نام‌های کلیدی دیگر در این بخش است

هودی‌های گران‌قیمت برای ست کردن با تکه‌های هوشمندتر ایده‌آل هستند و اغلب در پارچه‌هایی مانند پشم بره، ترمه و پنبه درجه یک برای پوشیدن اعتیادآور استفاده می‌شوند.

برچسب مورد علاقه قیمت هودی دخترانه زمستانی نکته ما برای انتخاب این محصول است، در حالی که اگر به دنبال طرح های جاودانه در مواد فوق لوکس هستید، برند بریتانیایی Derek Rose و شرکت ایتالیایی Brioni ارزش کاوش را دارند.

با بیش از 200 سال تجربه در تولید لباس بافتنی، جای تعجب نیست که زیپ‌های ساده پشم مرینوس جان اسمدلی مستقر در دربی‌شایر برخی از بهترین‌های موجود در بازار باشند. اگرچه شگفت‌انگیزتر، پیشنهادات 100 درصد کشمیر Suitsupply است که کمتر از 150 دلار به فروش می‌رسد.

مجموعه‌های طراحانی مانند جان الیوت، الکساندر وانگ و نیل بارت، پس از نام‌گذاری خود در لباس‌های ورزشی، به ندرت بدون الگوی جیب هودی متفاوتی ارائه می کنند.

 

  • منابع:
  1. HOW TO WEAR A HOODIE – STYLE AND FASHION GUIDE
  • تبلیغات:
  1. با فراگیری هوش اقتصادی زندگی مرفه را تجربه کنید!
  2. ماست دلیل طول عمر مردم قفقاز و بلغارستان!
  3. خرسی که با ژل رویال برای خود لباس درست کرد
  4. کشف مجسمه در اعماق اقیانوس آرام!