رونق تولید پالتو چرم و خز بین اسکیموها در قطب!

یک پالتو چرم و خز عالی باید حال و هوای شما را ارتقا دهد. یکی را با یک تی شرت و شلوار جین به تن کنید و ناگهان جولیان کازابلانکا هستید، فالستوی شنل و تمسخر آمیز را بدهید یا بگیرید.

اما تبدیل کردن خود به نماد راک روز آخر برای شما هزینه خواهد داشت: چرم واقعی اغلب به معنای پشت سر گذاشتن پول نقد جدی است، مانعی که در صورت عدم وجود حجم بالای حق الامتیاز استریم برای تکیه بر آن، فوراً به یک مشکل تبدیل می شود.

و تا همین اواخر، جایگزین‌ها عالی نبودند: ژاکت‌های چرم مصنوعی معمولاً شامل نوعی پلاستیک می‌شدند که نمی‌توانست روحیه‌ای را فریب دهد.

اما در سال 2022، تعداد زیادی از برچسب‌های پیشرفته از استعدادهای خود برای بازنویسی تاریخچه لباس مردانه استفاده می‌کنند و روی گزینه‌های غیر حیوانی سرمایه‌گذاری می‌کنند که به نظر می‌رسد، و شما را از خراش‌های زیادی در سفرتان نجات می‌دهد تا از ویژگی‌های تکرار نشدنی این ماده استفاده کنید.

پالتو چرم

علاقه به چرم مصنوعی – که اغلب به آن چرم «وگان» یا «جایگزین» گفته می‌شود – به ارتقاء وجهه آن در سراسر جهان کمک کرده است، با شروع برندهای آگاه از محیط‌زیست که بخش بزرگی از وجود خود را بر روی این مواد قرار می‌دهند.

(فقط خود را فریب ندهید که فکر کنید برای محیط‌زیست فداکاری‌هایی شبیه به شوینارد انجام می‌دهید: ممکن است گاوها را نجات دهید، اما پایداری چرم گیاهی همیشه آنقدر واضح نیست.) در حال حاضر، تعداد کمی وجود دارد.

طرح‌های ژاکت‌هایی که نمی‌توان آن‌ها را به شکل چرم آلت پیدا کرد، چه در تعقیب بدجنس همیشه سبز مارلون براندو باشید و چه خودتان را به عنوان یک مرد مشتاق ساخته شده در قالب کریستوفر مولتیسانتی تصور کنید.

اما لازم نیست در کلاسیک متوقف شوید. اگر برای یک مانور پیشرفته‌تر آماده هستید، انواع سبک‌های سمت چپ را امتحان کنید. این روزها، کت‌های بمب‌افکن، کت‌های کامیون‌دار، حتی کت‌های پف‌کرده بزرگ و طوفانی همگی با چرم مصنوعی نیز عرضه می‌شوند.

انبوهی از کت های چرم مصنوعی جالب، نشان دهنده یک راه عالی و مقرون به صرفه برای افزایش محدودیت های سبک خود است.

سالهاست که در مورد خرید یک قطعه چرمی لوکس فکر می کنید؟ به گیاهخواری بروید و ببینید چه احساسی دارید. قبلاً چند کت دوچرخه سواری در چرخش دارید اما می خواهید یک مسابقه کافه ای را خم کنید؟ قبل از رسیدن به سطح واقعی، یک گزینه چرم را امتحان کنید.

برای کمک به شما در انجام این کار، ما یک ردیف ژاکت‌های چرم مصنوعی قاتل را جمع‌آوری کردیم، هر کدام از آنها قصد داشتند شما را وادار کنند در رابطه خود با همتایان «اصیل» خود تجدید نظر کنید.

 

  • منابع:
  1. Faux Leather Jackets Are Really Cool