خودکار فانتزی تک شاخ بدون جوهر نیز کاربرد دارد

قلم ها خطوطی مطمئن و قاطع می سازند و قلم ها خطوط واضح، قاطع و مطمئن را ایجاد می کنند که هنگام استفاده از خودکار فانتزی تک شاخ نیازی به تیز کردن نیست و بسته به قلمی که انتخاب می‌کنید، همیشه می‌توانید به یک خط واضح تکیه کنید، چه بسیار ظریف باشد یا بسیار پررنگ.

به جای یک خط مداد خاکستری روشن و دقیق، با یک خط خودکار متضاد طراحی می‌کنید که در نهایت باعث می‌شود با اطمینان بیشتری بکشید و خطوط به سختی قابل مشاهده مجاز نیستند.

خودکارها برای مبتدیان عالی هستند
قلم هایی که برای مبتدیان یا هر کس دیگری عالی هستند
انواع مختلفی از قلم وجود دارد: نوک های بسیار ظریف، نوک های خوشنویسی چاق و حتی نوک های بسیار انعطاف پذیر و آنها جلوه های بسیار متفاوتی می دهند، بنابراین برای پیدا کردن آنچه ترجیح می دهید، کاوش کنید.

من عاشق نوک و قلم موی چاق هستم زیرا به من کمک می کنند در نقاشی هایم جسورتر، جسورتر و رساتر باشم و گاهی اوقات خوب است که کمی کنترل کمتری داشته باشید، اما گاهی اوقات خطوط فوق العاده ظریف می توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما نیاز دارید.

خودکار فانتزی تک شاخ

در اینجا تعدادی از قلم هایی است که من دوست دارم:
قلم فواره لامی سافاری
یک خودکار مقرون به صرفه با چسبندگی عالی که در انواع رنگ ها موجود است و می توانید اندازه نوک آن را به راحتی تغییر دهید.

خودکار یکبار مصرف Pilot Varsity
اگر آماده نیستید به یک خودکار متعهد شوید، اما دوست دارید امتحان کنید، این خودکار یکبار مصرف برای شروع خوب است. قابل اعتماد، با جریان جوهر آبدار، و نوک نسبتا خوب.

خودکار یونیبال رولربال

یک خودکار رولربال که هرگز خراب نمی شود و نمی بندد و جوهر آبدار روی کاغذ شما جاری می شود و ضد آب است بنابراین می توانید آن را با یک محیط مرطوب مانند آبرنگ ترکیب کنید.