آلو قیسی و تاثیر فوق العاده آن بر روی ریزش مو

آلو بسیار غنی از فیبر است و یک ملین قوی است. ایده آل در مورد یبوست و اختلالات روده برای تسریع در حمل و نقل.میوه خشک آن، آلو قیسی، نیز برای تصفیه دستگاه گوارش بسیار توصیه می شود.

توصیه: برای تنظیم حمل و نقل خود، هر روز صبح دو تا چهار آلو بخورید.آلو همچنین ادرارآور بسیار خوبی است. پر از 83 درصد آب، آبرسانی و کاهش اختلالات ادراری است و امکان بازگشت ادرار را فراهم می کند.

آنها به لطف وجود پتاسیم، فشار خون را تنظیم می کنند. اما آنها همچنین سطح کلسترول بد را کاهش می دهند تا به خوبی شریان های ما را بهبود بخشند.
بنابراین آلو خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را محدود می کند.

قیسی

آلو یا آلو بخورید تا آنتی اکسیدان ها را سیر کنید:در واقع آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند، بنابراین از سلول های ما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند: رشد سلول های سرطانی، پیری زودرس پوست و سلول ها.

نشانه: آب آلو بنوشید.ورزشکاران آن را دوست دارند. آلو منبع واقعی انرژی است. با این حال، بیماران دیابتی، در مصرف آن زیاده روی نکنید. آلو بسیار شیرین باقی می ماند و آلو حتی بیشتر.

خوردن آلو در صورت کم خونی و خستگی زیاد توصیه می شود.آلو مقادیر جالبی از ویتامین های A، B، C و E را برای شما به ارمغان می آورد تا حافظه و دفاع از بدن شما را تحریک کند. و همچنین بسیاری از مواد معدنی ضروری: پتاسیم، منیزیم، کلسیم و فسفر.

مصرف آلو و آلو در صورت یبوست، خستگی، فعالیت بدنی، تقویت تراکم استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان توصیه می شود.مصرف کالری آلو: 46 تا 60 کیلو کالری در 100 گرم بسته به نوع.

مصرف چربی آن معقول است: 0.28 گرم در 100 گرم در حالی که مصرف کربوهیدرات آن بیشتر است (9.6 گرم در 100 گرم).آلو همچنین سرشار از پتاسیم، ویتامین C و B9 و همچنین بتاکاروتن است.

آلو، این میوه شیرین خوشمزه را می توان هم به صورت خام و هم پخته خورد.از آلو برای تهیه مربا و کمپوت عالی استفاده می شود.